środa, 7 października 2015

LBA po raz kolejny

Ostatnio po raz kolejny zostałam nominowana w LBA (Liebster Blog Award) pewnie większość z Was kojarzy  i nie raz brało w tym udział. Mimo,że to już kolejna nominacja postanowiłam odpowiedzieć..
Nominację dostałam od Kobieta nieidealna.

Przejdźmy do pytań :

Co sprawiło,że zaczęłaś pisać bloga?

  • Blogowaniem zajęłam się dawno ..temu :) Jeszcze w gimnazjum prowadziłam bloga. Lubiłam pisać,i wcale nie chodzi mi tu o jakieś ' kopiuj wklej' w tym okresie dużo pisałam swoich tekstów,jeśli można,to tak nazwać haha stare dzieje. Później o tym całkiem zapomniałam a raczej nie miałam,na to czasu. Z czasem zainteresowałam się gotowaniem,zawsze robiłam zdjęcia zanim coś zjadłam..i tak z czasem...powstał ten blog. W sumie nad tym blogiem myślałam prawie 3 lata aż w końcu się odważyłam i jestem :D 
Jakie były początki Twojego blogowania?

  • Tak jak wcześniej wspomniałam,zanim się zabrałam za blogowanie zajęło,to sporo czasu. Początkowo postów było nie wiele,był nawet okres ok 6 miesięcy,że na jakiś czas zniknęłam. Teraz nie mam zamiaru przestać pisać,chyba,że zmusi mnie do tego sytuacja.
Miejsce,które chciałabyś odwiedzić i dlaczego?

  • Nie ma miejsca,są ich tysiące :D Najchętniej wybrałabym się w podróż dookoła świata,uwielbiam podróże :)
Co sprawia Ci największą radość w życiu?

  • Postępy mojego dziecka :) 
Jak opisałabyś siebie w paru zdaniach?

  • hmmm...Szalona,czasem idę na żywioł i mimo,że wiem,że coś się nie uda ale i tak to zrobię .haa z drugiej strony oaza spokoju :p ciężko wyprowadzić mnie z równowagi,nie wdaję się w konflikty,staram się je rozwiązywać.
Czy jest osoba,która Cię inspiruje,albo którą podziwiasz? Jeśli tak, to dlaczego?

  • mmmm musiałabym się nad tym zastanowić,,jest kilka osób...
Jakie są Twoje ulubione zajęcia w wolnej chwili?

  • Nic nie robienie :D
Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa ?

  • Jest,tu w czym wybierać;) Na pewno chwilę spędzone z moimi kuzynami
Czego obawiasz się w życiu?

  • Choroby
Ulubiony gatunek muzyczny?

  • Chyba nie mam takiego...słucham tego co mi wpadnie w ucho
Ulubione kosmetyki?

  • krem do rąk garnier,,uwielbiam,do tego kilka tuszy do rzęs od rimmel i przeróżne lakier do paznokci,mam ich mnóstwo :p


The end ! 

Uffff,to koniec.. Teraz kolej na Was ! 
Pytania :
  1. Czy jest coś,czego w sobie nie lubisz?
  2. Pytanie z drugiej strony,co lubisz w sobie najbardziej?
  3. Dlaczego wybrałeś/aś blogowanie?
  4. Pracujesz,uczysz się?
  5. Twoje hobby?
  6. Wolisz planować czy wolisz jeśli coś się dzieje spontanicznie ?
  7. Twój największy nałóg,to..?
  8. Czekolada mleczna czy gorzka?
  9. Dostajesz tel z radia,że wygrałeś na loterii wycieczkę. Haczyk tkwi w tym,że na spakowanie masz 5 minut i od razu wyjeżdżasz. Co będzie w Twojej walizce? 
  10. Na słodko czy wytrawnie ?
Nominowani :




3 komentarze :

  1. Też zaczęłam pisać bloga jeszcze w gimnazjum i gdybym teraz to przeczytała co ja tam wypisywała to bym umarła ze śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mi się czytało ten mały "wywiad" - dobrze jest dowiedzieć się czegoś więcej o tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka