niedziela, 20 września 2015

Pudding czekoladowy

Ostatnio mój maluch grzebał po szafkach w poszukiwaniu czegoś słodkiego,,no ale,oprócz czekolady nic nie znalazł,a to,mu nie odpowiadało. W końcu wpadłam na pomysł zrobienia puddingu. Robi się go szybko i w dodatku jest takiii pyszny.


Składniki:
  • 1 szklanka cukru
  • 1/2 szklanki kakao
  • 1/4 szklanki mąki kukurydzianej
  • 4 szklanki mleka
  • 1 łyżka masła
Masło przełóż do rondelka i rozpuść.
Do garnka wsyp cukier,kakao,mąkę i wymieszaj składniki. Dodaj mleko. Gotuj na średnim ogniu od czasu do czasu mieszając. Gdy pudding zacznie gęstnieć dodaj masło i przemieszaj. Goto wy pudding przełóż do miseczek i odstaw by przestygł,wstaw do lodówki na kilka godzin. 

15 komentarzy :

  1. Pyszny i mocno czekoladowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzy mi się z dzieciństwem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam nigdy ,ale podoba mi się na mały głód czekoladowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie - mój P. by zwariował ze szczęścia gdyby taki dopadł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też bym taki z chęcią zjadła. Super przepis na pyszny deser :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja też bym taki z chęcią zjadła. Super przepis na pyszny deser :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekoladowy musi być pyszny, i to nie tylko dla maluchów (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie,takie deserek może zjeść każdy :)

      Usuń
  8. Nas dwa razy nie trzeba do takich pyszności przekonywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, pyszny musiał być :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam :) idealna nagroda dla mojego Ł. za wzorowe przejście 2 tygodniowej diety. :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka