poniedziałek, 28 września 2015

Placuszki śniadaniowe

Jak dobrze wiecie na śniadanie preferuję owsiankę lub placuszki/naleśniki. Przeważnie są ,to placuszki na słodko,ale nie zawsze. Chociaż te na słodko...takie kuszące..

Składniki:
  • 3/4 szklanki mleka
  • 1 szklanka mąki
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżka cukru pudru
  • miód do polania

Do miski wsyp mąkę. Dodaj mleko i dokładnie połącz składniki.Dodaj jajko oraz pozostałe składniki. Wymieszaj.
Placuszki smaż na odrobinie masła,z obu stron na złoty kolor.
Podawaj polane miodem.

18 komentarzy :

  1. Takie śniadanko to mogłabym jeść codziennie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Placuszki to śnią mi się po nocach ,często robię dla córki.Pycha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po taki śniadanko dobry humor gwarantowany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pycha - uwielbiam takie placuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mówię na to racuszki i zawsze to robię z jabłkami na podwieczorek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo kurczę,,,z jabłkami wieki nie jadłam :o

      Usuń
  6. Szkoda, że nie chcę nam się rano robić placuszków bo musiałybyśmy wstawać chyba o 5 rano :P
    Wyglądają cudnie i bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat często tak wstaje :p ale takie placuszki,to robię tylko jak mam więcej czasu

      Usuń
  7. Ale wspaniałe te placuszki. Z chęcią bym takie teraz zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniałe te placuszki. Z chęcią bym takie teraz zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja lubię wszelkiego rodzaju placuszki :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jakiegoś fioła na punkcie placków ::)

      Usuń
  10. O mniam mniam i cały dzień cudowny po takim śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Placuszki baaaardzo apetyczne i pachną nawet z fotki:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka