piątek, 11 września 2015

Naleśniki z serem

Kto ich nie lubi..No dobra! Przyznaje,że kiedyś naleśniki z serem,to było dla mnie przekleństwo..no,ale to było dawnoo....Kiedyś jadłam tylko naleśniki z dżemem i tylko z truskawkowym,chyba że mama miała prażone jabłuszka,to zjadłam z jabłkami. Teraz jednak moje kubki smakowe nieco się zmieniły ;)

Składniki:
ciasto:

  • 1,5 szklanki mąki
  • 1 szklanka wody
  • 1 szklanka mleka
  • 2 jajka
  • szczypta soli
  • 1 łyżka oleju
  • 1 łyżeczka cukru wanilinowego
nadzienie:

  • 500 g twarogu
  • 2-3 łyżki śmietany
  • cukier do smaku
  • 1 łyżeczka cynamonu
Składniki na ciasto dokładnie połącz i smaż cienkie naleśniki.
Odkładaj je na talerz i przykryj folią aluminiową aby nie ostygły.
Ser przełóż do miseczki,dodaj śmietanę,cukier i cynamon. Wymieszaj.
Naleśniki smaruj serem zwijaj np w koperty.
Naleśniki najlepiej podawać polane sosem czekoladowym. 




11 komentarzy :

  1. ale śmiesznie zwinięte naleśniki :) U nas zawsze się składa w trójkąty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie przeważnie też w trójkąty,aleee tym razem zrobiłam inaczej :)

      Usuń
  2. Ja czasem zwijam w rulonik, ale można chyba też robić sakiewki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie,że można,jak kto lubi :)

      Usuń
  3. Powiem tak, naleśniki po prostu kocham a twoje wyglądają wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne naleśniczki, lubię pod każdą postacią ale te z serem są najukochańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie naleśniki, kojarzą mi się z czasami dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka