piątek, 7 sierpnia 2015

Szarlotka idealna, z budyniem


Na rynku pojawiły się już pierwsze,polskie jabłka,a jak są jabłka,to musi być szarlotka.
Wiecie,,,straszny ze mnie łasuch...:D 

Składniki:
  • 2 budynie waniliowe
  • 3 szklanki mąki
  • 3 szklanki mleka
  • 1 kg jabłek
  • 1 jajko
  • 2 żółtka
  • 1 margaryna
  • 3/4 szklanki cukru pudru
  • 2 łyżki śmietany
  • 1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
Z mąki,margaryny,żółtek,jajka,cukru,śmietany i proszku do pieczenia zagnieć ciasto.
Ciasto podziel na dwie części. Jedną zawiń w folię spożywczą i przełóż do lodówki,drugą część rozwałkuj i przełóż do blaszki do pieczenia.
Ugotuj budynie i odstaw na bok.
Jabłka obierz i pokrój w kostkę.
Przełóż na ciasto. Jabłka przykryj budyniem. Na wierzch zetrzyj schłodzone ciasto.
Piecz w 200 C przez ok 45 minut 

21 komentarzy :

  1. bardzo lubię taką szarlotkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze jak ktoś zrobi,,to smakuje najlepiej :)

      Usuń
  2. Mniam, dziękuję za przepis. Ja tez juz kupilam na rynku takie polskie jabłka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, dziękuję za przepis. Ja tez juz kupilam na rynku takie polskie jabłka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, dziękuję za przepis. Ja tez juz kupilam na rynku takie polskie jabłka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka pyszna musi być :) Apetycznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog, zapraszam do siebie jestem tutaj nowa. Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja koooocham szarlotke. Prosze o kawałek! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko jak to pięknie wygląda! Tęsknie za takimi wypiekami. Chwilowo niewiele mogę, bo jestem na diecie beznabiałowej..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniała szarlotka, wygląda pysznie :-) uwielbiam ciasta z jabłkami i to bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :) uwielbiam różnego rodzaju szarlotki i jabłeczniki

      Usuń
  10. O! szarlotki z budyniem jeszcze nie jadłyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A wymiar blaszki mogę prosić☺😘

    OdpowiedzUsuń
  12. A wymiar blaszki mogę prosić☺😘

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka