wtorek, 4 sierpnia 2015

Dżem z marchwi


Nie,,to tak na poważnie,jak w tytule postu,dżem i to z marchewki !, Są dżemy i przetwory z owoców,z dyni,a nawet ostatnio widziałam z pomidorów..eeeemm..no nie wiem,czy to może smakować,ale najwyraźniej ktoś,to kupuje..
Ja mam swój własny,dżem z marchwi,i wiecie co,,,jest pyszny !

Składniki:
  • 500 g marchwi
  • 200 g cukru
  • sok z pomarańczy
  • laska cynamonu
Marchew obierz i ugotuj do miękkości.


Ostudź i pokrój w kostkę. 
Marchewkę przełóż do garnka.Dodaj cukier,cynamon i sok z pomarańczy.
Gotuj na średnim ogniu przez ok 40 minut.


Po upływie czasu wyjmij cynamon z garnka,a marchewkę zmiksuj blenderem.
Marchewkę przełóż do słoiczków i pasteryzuj.


16 komentarzy :

  1. Kiedyś robiłam dżem marchewkowy. Pamiętam, że był pyszny :-) twój prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś robiłam dżem marchewkowy. Pamiętam, że był pyszny :-) twój prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny ten dżem musi być w smaku;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłyśmy kiedyś podobny i nie cieszył się powodzeniem wśród domowników :P
    Ale z dyni bardzo lubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda i z pewnością super smakuje! Wart wypróbowania :-) Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny :-) http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm.... A z czym taki dżemik najlepiej smakuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja smaruje sobie nim chlebek,czasem jakiegoś wafla,albo do ciasta :)

      Usuń
  7. pierwszy raz widzę taki dżem :) :) ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim domownikom przypadł do gustu,aż byłam zdziwiona :)

      Usuń
  8. Ciekawy pomysł sądzę że do różnych wypieków nadał by się wspaniale. Kolor super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobie go bo chce go zjeść nie tylko oczami:)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka