piątek, 14 sierpnia 2015

Ciasteczka z ryżu preparowanego



Składniki:
  • 1 opakowanie ryżu preparowanego
  • 200 g margaryny
  • 50 g gorzkiej czekolady
  • 300 g krówek lub irysów


Margarynę przełóż do rondelka i rozpuść.
Dodaj połamaną czekoladę i cukierki.
Gotuj cały czas mieszając do powstania gładkiej masy.
Dodaj ryż i dokładnie wymieszaj.
Masę wylej na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia i odstaw w chłodne miejsce żeby masa stężała. Gotową masę pokrój na prostokąty

Z dziećmi i dla dzieci

9 komentarzy :

  1. Takiego przepisu jeszcze nie widziałam, naprawdę muszą być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę to mi przypomina "szyszki", tylko inny kształt. Uwielbiam takie łakocie - sentyment z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja za samym ryżem nie przepadam,ale już w deserach może być ;)

      Usuń
  4. Babcia nam takie robiła! :D Pychotka! sam cukier i tłuszcz ale i tak pychotka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda nic wartościowego,alee robiłam je pierwszy raz od...a co tam ;P

      Usuń
  5. Nie, nie, nie tu jest zdecydowanie za smacznie! Nie lubię tego bloga! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybkie... a na pewno pyszne ;) Dawno, dawno temu robiłam coś podobnego, tyle że z samą czekoladą.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka