środa, 8 lipca 2015

Pierogi z brzoskwiniami

Chyba każdy z nas lubi pierogi. Jedni wolą na wytrawnie,drudzy na słodko a ja? Zjem wszystko! :D
No ok...prawie..najbardziej lubię ruskie,,zaraz po nich z jagodami,,a tuż za nimi...z brzoskwinią..a Wy,próbowaliście już pierożków z brzoskwinią ?


Składniki:

  • 2 szklanki mąki
  • 1 łyżeczka soli
  • 1 łyżeczka masła
  • 1 szklanka letniej wody
  • 1 jajko
  • puszka brzoskwiń*
Mąkę przesiej. Dodaj sól,masło,jajko, Stopniowo dodawaj wodę i zagnieć ciasto.
Ciasto rozwałkuj.Szklanką lub foremką wycinaj krążki,na każdy krążek połóż kawałek brzoskwini i zlep pieroga.
Pierogi gotuj ok ] 5 minut od momentu wypłynięcia.




*-zamiast brzoskwiń w puszce możecie użyć tych świeżych,pamiętając o obraniu skórki.


Z dziećmi i dla dzieci

25 komentarzy :

  1. Zaciekawiłaś mnie tym owocowym farszem ,jak dotąd robiłam tylko truskawka z serem.

    OdpowiedzUsuń
  2. takich jeszcze nigdy nie jadłam ani nie słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy takich nie jadłam, więc naturalnie jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O z brzoskwinią jeszcze nie jadłam. Pewnie są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O z brzoskwinią jeszcze nie jadłam. Pewnie są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O z brzoskwinią jeszcze nie jadłam. Pewnie są pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też na 1 miejscu ruskie, na 2 ze szpinakiem i oczywiście z borówkami ;) A z brzoskwiniami jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Pytania na blogu : http://urudejnatalerzu.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo,,no to już mój ,nie pierwszy :)

      Usuń
  9. Ja najpierw z mięsem wołowym z rosołu, z mięsem wołowym z rosołu, z mięsem wołowym z rosołu... potem ruskie i z jagodami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znowu za mięsnym farszem nie przepadam :p

      Usuń
  10. pierogi, kluski, makarony mogłabym na okrągło :D pycha

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj uwielbiam puszkowane brzoskwinie!
    Znakomity letni obiad...
    :)

    Dziekuje za udzial w akcji 'Dla dzieci' na Mikserze.
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy w życiu nie jadłam z brzoskwinią. Bardzo mnie to zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow - nigdy nie jadlam, ale smakowicie wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  14. OOOOOOooooojaaaaa <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierogi z owocami nas nie przekonują za bardzo :/ Z serem forever! xD

    OdpowiedzUsuń
  16. z brzoskwinią? nowość dla mnie, ale chętnie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie to wymysliłaś. Chcę i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze takich cudów jeszcze nie próbowałam :) Jak tylko pojawią się świeże brzoskwinie robimy! Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka