niedziela, 5 lipca 2015

Biszkopt z budyniem i musem truskawkowym


Delikatny biszkopt przełożony masą budyniową,a wszystko otulone musem z truskawek...Ciasto jest bardzo smaczne,do tego ten zapach truskawek...Skusicie się?

Składniki:
  • 6 jajek
  • 1 szklanka mąki
  • 1 szklanka cukru
  • 2 łyżki cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 budynie waniliowe
  • 500 ml mleka
  • 250 g masła
  • 2 opakowania cukru wanilinowego
  • 3 galaretki truskawkowe
  • 1l zmiksowanych truskawek
Przygotuj biszkopt.
Białka ubij, dodaj cukier i 1 opakowanie cukru wanilinowego.Powoli dodawaj żółtka. Pod koniec ubijania dodaj mąkę i proszek do pieczenia. Ciasto przełóż do formy i piecz w 180 C przez ok. 30 - 35 minut.
Biszkopt wystudź i przekrój na pół.
Budyń rozmieszaj w 1/2 szklanki mleka. Resztę mleka zagotuj z cukrem wanilinowym i 2 łyżkami cukru.Ugotuj budyń i wystudź.
Przestudzony budyń utrzyj z masłem. Wyłóż na spód biszkoptu,rozsmaruj i przykryj drugim plackiem.
Truskawki przełóż do garnka i gotuj przez chwilę.Dodaj galaretki,wymieszaj. Ostudź i przełóż do lodówki aby mus stężał.
Tężejący mus wylej na wierzch ciasta.

15 komentarzy :

  1. Świetny pomysł :)

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis - lekkie ciacho w taki upał to idealny deser.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,każdy zje bez marudzenia :)

      Usuń
  3. Ja skuszę się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne ciasto na lato :D Wygląda prze smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już je zobaczyłam na swoim talerzyku ...ale ciacho.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dwie lewe ręce do biszkoptów ale bardzo je lubię! To dziwne, ciasto drożdżowe, niby trudne, zawsze mi wychodzi a biszkopt jakoś dziwnie... I teraz już kupuję takie gotowe krążki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak jest,mi nie od razu tak ciasta wychodziły :)

      Usuń
  7. ale smakowicie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym się skusiła z największą rozkoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię latem takie ciacha :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na jaka to jest brytfanke??

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka