piątek, 12 czerwca 2015

Naleśniki z kaszą gryczaną


Składniki:
Ciasto:
  • 1 2/3 szklanki mąki
  • 2 jajka
  • 1 szklanka mleka
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • szczypta soli
Jajka wymieszaj z mlekiem.Dodaj sól i przesianą mąkę.Wymieszaj.
Dodaj odrobinę letniej wody i oliwę,wymieszaj i smaż naleśniki.

Farsz:
  • 1/2 szklanki kaszy gryczanej ugotowanej na sypko
  • 200 g twarogu
  • 1 jajko
  • 1 cebula
  • sól,pieprz do smaku
Cebulę pokrój w kosteczkę i zeszklij na patelni.
Kaszę wymieszaj z twarogiem.Dodaj cebulkę,sól i pieprz do smaku.Wszystko dokładnie wymieszaj.



Na naleśniki nakładaj farsz i zawijaj w rulony. 
Naleśniki podsmaż przez chwilę na patelni,i podawaj ciepłe.


Zainspiruj się kaszą! III edycja
zBLOGowani.pl

12 komentarzy :

  1. Jesteśmy fankami naleśników na słodko, dlatego w wersji wytrawnej jadłyśmy może ze dwa razy w życiu :P Twoje wyglądają świetnie w przekroju!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak ja,na ogół robię słodkie naleśniki,,,ale tym razem mała zmiana :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł - nigdy nie próbowałam takich naleśników i jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i moja ulubiona kasza ! Świetny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten farsz wygląda bardzo apetycznie. Jeszcze nigdy nie próbowałam z kaszą, ale mam nadzieję, że szybko nadrobię zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł, z takim nadzieniem do naleśników się jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są ;) Jeszcze nigdy takich nie jadęm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są ;) Jeszcze nigdy takich nie jadęm :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka