wtorek, 2 czerwca 2015

Makaron z sosem truskawkowym


Truskawki,truskaweczki...jest sezon! Trzeba,to wykorzystać. Na pierwszy ogień poszły do sosu z makaronem. Cena już nie jest aż tak wysoka,za 1 kg zapłacimy ok 6-8 zł. 
Nie mogłam się oprzeć i kupiłam cały koszyczek tych pyszności.

Składniki:
  • 2 szklanki pokrojonych truskawek
  • 1/4 szklanki wody
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • 2 goździki
  • makaron ugotowany al dente, u mnie kolanka
  • cukier,miód lub inny słodzik
Truskawki,wodę,cynamon i goździki umieść w rondelku. Zagotuj,zmniejsz ogień i gotuj przez ok 20 minut.Pod koniec dodaj cukier lub inny słodzik,do smaku jak,kto lubi.oto
Tak przygotowanym sosem polewamy makaron. Do sosu można również dodać odrobinę śmietany lub jogurtu.




Milion Smaków Truskawek - druga edycja

15 komentarzy :

  1. super :) przypomniałaś mi smaki dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :) u mnie,to samo. truskawki najlepiej smakowały z domowym makaronem zrobionym przez babcię:)

      Usuń
  2. My też w dzieciństwie jadłyśmy makaron z owocami a nasi znajomi często się dziwią gdy o tym mówimy :P Bardzo chętnie zjemy taki makaron z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :P w moich stronach taki makaron z truskawkami to była podstawa,a później truskawki wymienialiśmy na jagody :D

      Usuń
  3. Uwielbiam je... a jeszcze w tym roku nie jedliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz truskawki są najlepsze,trzeba się śpieszyć bo sezon krótki :)

      Usuń
  4. Ciekawe, ze to danie podano z makaronem, ja zazwyczaj decyduję się na ryż. Muszę spróbować tej opcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w domu truskawki podawano też z ryżem,ale więcej jest fanów makaronów :)

      Usuń
  5. uwielbiam, to smak mojego dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co może być wspanialszego od makaronu na słodko z truskawkami? :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka