poniedziałek, 4 maja 2015

Owsianka z nutellą i bananem


Witam,chyba nie muszę nikomu mówić,że śniadanie ,to najważniejszy posiłek dnia i nie powinniśmy go opuszczać. Jeszcze kilka lat temu nie robiło mi,to różnicy czy zjem,to śniadanie czy nie. W sumie śniadań nie jadłam wcale,ale z czasem przekonałam się,że dłużej tak być nie może,i dobrze. Mam nadzieje,że Wy o śniadaniu nie zapominacie :)

Składniki:
  • 1 szklanka wody
  • szczypta soli
  • 1/3 szklanki płatków owsianych
  • 1 banan
  • 1 łyżka nutelli
Do rondelka wlej wodę,dodaj sól i doprowadź do wrzenia. Gdy woda zacznie się gotować dodaj płatki owsiane,zmniejsz ogień i przykryj pokrywką. Gotuj przez ok 15-20 minut,od czasu do czasu mieszając. Owsiankę odstaw na ok 3 minuty.
Po czym przełóż do miseczki i podawaj z bananem oraz nutellą. 
Prosto i smacznie,prawda :)

10 komentarzy :

  1. taka owsianka na śniadanie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką owsiankę to i ja zjadłabym ze smakiem :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja tak samo ale nie jem jej często,chociaż od czasu do czasu nie zaszkodzi :)

      Usuń
  4. Śniadanko musi być :D A takie połączenie składników to mogłybyśmy jeść codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez śniadania się nie ruszam :P owsianka codziennie,no może bez tej nutelli :P

      Usuń
  5. Boskie śniadanko i mega na słodko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie lubię najbardziej,ale częściej jem ze świeżymi owocami niż czekoladą :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka