czwartek, 21 maja 2015

Mocno czekoladowe pancakes


Jak zazwyczaj wygląda moje śniadanie? Przeważnie jest,to owsianka,jakieś tosty,jajecznica,owoce,szklanka wody albo zielona herbata. Dziś miałam ochotę na coś zupełnie innego...Takie pankeiki chodziły za mną już od dawna i stało się,,zrobiłam..są pyszne 
Skusicie się ? ;)

Składniki:
  • 2 jajka
  • 1 1/4 szklanki mleka
  • 1 1/2 szklanki mąki
  • 1/4 szklanki kakao
  • 1 1/2 tabliczki gorzkiej Goplany,drobno posiekanej
  • 3 łyżki roztopionego masła
  • 1 łyżeczka soli
  • 3 łyżki cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
Do miski,oprócz czekolady wsyp suche składniki i wymieszaj.
W drugiej mniejszej misce wymieszaj ze sobą jajka i mleko,na koniec dodaj masło i jeszcze raz wymieszaj.
Mokre składniki połącz z suchymi na koniec dodając czekoladę.
Smaż na dobrze rozgrzanej patelni przez ok 2 minuty z obu stron.
Smacznego!


Z czekoladową nutą Kuchnia Ameryki Północnej 2015

19 komentarzy :

  1. Mnie nie musisz długo namawiać, skuszę się z ogromną przyjemnością :)
    Uwielbiam takie słodkie, leniwe śniadanka

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest właśnie idealne niedzielne śniadanie - leniwe i na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeszcze jakby do tego dołożyć sos malinowy... <3

      Usuń
  3. Pyszne miałaś śniadanie, czekoladowe, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak,już od dawno za mną 'chodziły':)

      Usuń
  4. Kurczę aż zgłodniałam. Niedobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała propozycja. Muszę koniecznie takie przygotować na jakieś leniwe, weekendowe śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalejesz z tą czekoladą :D Dołączymy się do tego czekoszaleństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym zjadła ,mega czekoladowatość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam ten problem, że pankejki/placuszki potrafię już robić z zamkniętymi oczami, z czegokolwiek, co mi się tylko nawinie... Muszę się stopować, żeby się nie utuczyć na takich śniadankach :D Twoje wyglądają przeapetycznie :) Dodatkowo, na zdjęciu widzę czekoladę, która ratowała mnie w fazie twardej diety bezglutenowej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ;p na szczęście u mnie takie pankeiki,to rzadkość inaczej nie mieściłabym się w drzwiach ;p

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka