sobota, 18 kwietnia 2015

Pomidorowa z suszonymi pomidorami i białą fasolą

Jedni lubią ,drudzy wręcz nienawidzą. Pomidorowa od zawsze była jedną z moich ulubionych zup.
Mam dla Was pomidorową,ale nie taką zwykła. Zresztą zobaczcie sami ;)


Składniki:
  • puszka pomidorów
  • 2 cebule,posiekane
  • 3 ząbki czosnku,drobno posiekane
  • 120 g suszonych pomidorów
  • puszka białej fasoli
  • ok 3 łyżeczki oregano
  • 1 łyżeczka koncentratu pomidorowego
  • 1 l bulionu z kurczaka lub warzywnego
  • sól,pieprz do smaku
  • 1/3 pęczka natki pietruszki
  • ulubiony makaron ugotowany al dente
  • olej do smażenia

Suszone pomidory zalej wrzątkiem i odstaw na ok 10 minut, po czym odcedź. 
Cebulę i czosnek zeszklij na niewielkiej ilości oleju,dodaj pomidory z puszki i wymieszaj.
Suszone pomidory pokrój na mniejsze kawałki i dodaj do pomidorów na patelni. Gotuj przez ok 10 minut,od czasu do czasu mieszając.
Gotowe pomidory przełóż do garnka,dolej bulion i osączoną z zalewy fasolę.
Gotuj przez kilka minut do momentu,aż wszystko będzie już miękkie.
Natkę pietruszki posiekaj,dodaj do zupy. Dopraw solą i pieprzem. 

16 komentarzy :

  1. świetny pomysł na nienudną pomidorówkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. dodatek fasoli przekonał mnie na 100% pożywna i smaczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie cała rodzina uwielbia pomidorową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie tak samo,ale tym razem chciałam ją troszkę urozmaicić ;)

      Usuń
  4. Świetny pomysł z chęcią bym taką zjadła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa polecam,bo jest na prawdę smaczna :)

      Usuń
  5. pomidorowa mniamm moja ulubiona ;) w takiej wersji nie próbowałam a apetycznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomidorową uwielbiam, ale w takim pysznym wydaniu to jej jeszcze nie widziałem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znakomity pomysł. Jutro robię! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę ta zupkę wypróbować w swojej kuchni ::-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka