sobota, 11 kwietnia 2015

Kokosek

Niby dopiero były święta,ale niedziela,to niedziela. Bez kawałka czegoś słodkiego ani rusz. Co powiecie na ciasto przełożone masą budyniową i kokosem? Częstujcie się

Składniki na ciasto:

  • 3 jajka
  • 2 szklanki mąki
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1/5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 kostki masła
Masa I:

  • 3 budynie śmietankowe
  • 1 l mleka
Masa II:

  • 200 g wiórków kokosowych
  • 2 jajka
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1/2 kostki masła
Ciasto:
Mąkę przesiej.Dodaj masło,cukier,proszek do pieczenia i posiekaj. Dodaj jajka i zagnieć ciasto. Ciasto przełóż na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia.
Masa I:
Ugotuj budyń,przestudź i przełóż na ciasto.
Masa II:
Masło rozpuść w rondelku i odstaw do przestudzenia.
Dodaj cukier,wiórki kokosowe i jajka.Dokładnie wymieszaj.
Gotową masę wyłóż na budyń i rozsmaruj.
Ciasto piecz w 180 C przez ok 40 minut.




Wiosenne słodkości!

19 komentarzy :

  1. Wspaniale wygląda i chętnie bym kawałek przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też niedziela równa się ciasto :)
    Pyszne ciasto :) Jak ma budyń i wiórki kokosowe, to moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. niedługo dzień mamy,możesz jej zrobićmałą niespodziankę ;)

      Usuń
  4. Kokos to zdecydowanie nasza bajka :D Już nam ślinka cieknie na samą myśl o takim wypieku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ciasto na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę :) Wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne to ciacho, zapisałam sobie przepis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. witam,
    mam pytanie:jakie wymiary blachy potrzebuje:)?z gory dziekuje za odp.,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje,bede probowac,mam nadzieje,ze wyjdzie jak na zdjeciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymam kciuki,wyjdzie na pewno :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka