czwartek, 16 kwietnia 2015

Kluseczki jaglane

Z czym się je takie kluseczki? To zależy,co lubicie.
Kluseczki możecie zrobić na śniadanie,obiad lub kolację.Podać do nich można np sos,zupę,sałatkę,mi osobiście najlepiej smakują z rosołkiem :)

Składniki:

  • 3/4 szklanki kaszy jaglanej
  • pęczek pietruszki,posiekanej
  • sól i kurkuma do smaku
  • 1 1/2 szklanki wody
Kaszę zalej wodą.Dodaj sól i kurkumę,przykryj pokrywką.
Gotuj na małym ogniu aż woda odparuje.
Gotową kaszę lekko przestudź i zmiksuj blenderem,na koniec dodaj pietruszkę.
Dłonie zmocz w wodzie i formuj kluseczki.



Kasza jaglana, potrawa udana - I edycja

21 komentarzy :

  1. Proste i szybkie, a w dodatku z moją ulubioną kaszą jaglaną, z chęcią bym zjadła, bo wyglądają tak apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe kluseczki :) warte wypróbowania :) Rzeczywiście, z rosołem na pewno smakują super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, jeszcze nigdzie nie widziałam takich jaglanych kuleczek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem chętna na kluseczki zawsze i wszędzie, Poproszę trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, jeszcze takich nie jadłam :D muszę nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny przepis, zapisuje i robię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prosty przepis, a tyle smakowitości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiedziałam, że z kaszy można robić kluseczki, super!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka