czwartek, 5 marca 2015

Jajecznica na serku wiejskim

Każdemu znane,lecz nie zawsze lubiana..jajecznica. Jeszcze kilka lat temu należałam do tej drugiej grupy,lecz z wiekiem,człowiek się zmienia. Smaki się zmieniają.
Co powiecie na takie śniadanko?

Składniki:
  • 3 jajka
  • sól i pieprz do smaku
  • 1/4 szklanki serka wiejskiego
  • masło lub oliwa do smażenia
Wszystkie składniki (oprócz tłuszczu) umieść w misce i zbelnduj.
Jajka smaż na dobrze rozgrzanej patelni. Na koniec posyp świeżo startym pieprzem.



Wielki Post 2015

14 komentarzy :

  1. Kiedyś robiłam i według mnie jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jajecznicę zwłaszcza z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować wyczarować sobie taką jajecznicę :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis do wypróbowania nie jadłam takiej jajecznicy , a wygląda bardzo smacznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Na serku wiejskim jeszcze nie robiłam :) Bardzo apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow takiej jajecznicy to ja jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cos nowego, napewno pyszna, tym bardziej ze jajecznicę bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie,polecam wypróbować :)

      Usuń
  8. Uwielbiam jajecznicę, najlepiej z pyszną kiełbaską lub z kurkami. :) Takiej wersji nie widziałam, chętnie wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawno nie jadłam tej z kurkami,,,no nic,muszę poczekać do lata :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka