sobota, 7 lutego 2015

Owocowa pasta kanapkowa z serka wiejskiego

Dzień dobry w niedzielę. Nie wiem jak Wy,ale dla mnie niedziela,to dzień lenia.
Aaa,,jak pomyślę co czeka mnie za oknem,to i wstać się nie chcę,tylko,że głód nie poczeka..i otóż to.
Czas na śniadanie. Ma być prosto,szybko,smacznie i w miarę możliwości bez zbędnych kalorii.
Co powiecie na słodką pastę kanapkową?

Składniki:
  • 1 szklanka serka wiejskiego
  • 1/2 szklanki truskawek
  • 1/2 banana
  • 1/2 łyżeczki miodu
Wszystkie składniki przekładamy do miseczki i miksujemy na gładką pastę. Pasta najlepiej smakuje na chlebku pełnoziarnistym,świeżej,chrupiącej bagietce a najlepiej gdy przełożymy nią domowe bułeczki :)
Smacznego!

(Nie) nudna kanapka ed II

13 komentarzy :

  1. Przydał by się jeszcze dopisek, że podajemy na kanapce lub toście bym mogła dodać przepis do akcji :) Po prostu brakuje przepisu na kanapkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście,powinnam o tym wspomnieć ,już poprawiam :)

      Usuń
    2. To ja dziękuję - już dodaje przepis :)

      Usuń
  2. Wpadam z rewizytą :)
    Bardzo fajna pasta :) zjadłabym taką pyszną kanapeczkę...
    Ps. przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam widziałam,i możliwe,że zgłoszę jakiś przepis :)

      Usuń
  3. Taką pastę wyjadałybyśmy łyżeczkami a nie z chlebem xD
    Często łączymy w ten sposób owoce i serki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przeciwieństwie do innych domowników ,ja właśnie tak zrobiłam :D

      Usuń
  4. Wygląda bajkowo, świetny sposób na jedzenie dla niejadka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zdecydowanie,dzieciaczki uwielbiają kolorowe jedzonko :)

      Usuń
  5. bardzo ciekawe połaczenie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jaki świetny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka