środa, 28 stycznia 2015

Puchate naleśniki na maślance

Witam ! Mimo,że szaro buro,to i tak humor dopisuje .
Jeszcze kilka lat temu śniadania nie jadłam wcale,wszystko zmieniło się po zakończeniu szkoły średniej..Teraz nie wyobrażam sobie dnia bez śniadania! Przeważnie są to owsianki,tosty,omlety,ale tym razem postanowiłam poszaleć i zrobić coś słodkiego.
No właśnie,a Wy jak albo czym zaczynacie swój poranek?

Składniki :
  • 1 1/4 szklanki mąki
  • 2 1/2 łyżeczki cukru
  • 1/2 łyżeczki soli
  • 1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki sody
  • 1 1/2 szklanki maślanki
  • 2 łyżki oleju
  • 1 jajko,roztrzepane 


Przygotuj dwie miski. Do jednej wsyp suche składniki i wymieszaj,do drugiej mokre i wymieszaj.
Mokre składniki dodaj do suchych i dokładnie wymieszaj.
Ciasto nakładaj łyżką na dobrze rozgrzanej patelni i smaż z obu stron na złoty kolor.
 
Moje naleśniki przełożyłam czekoladą i podałam z bananami.
A Ty jakie lubisz? :)

30 komentarzy :

  1. Nie chcesz mi jutro takich na śniadanko zrobić? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mm...jakie pyszne i puszyste:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest nutella jest impreza :D Wolimy bardziej naleśniki niż placki ale takimi również byśmy nie pogardziły :P
    Dzień musi zacząć się od dobrego gatunku jabłka! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D nutelli się nie odmawia :p

      Usuń
  4. Jeżeli smakują tak jak wyglądają to muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smakują lepiej niż wyglądają ;)

      Usuń
  5. Naleśniki na maślance należą do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam je, zwłaszcza a tym dodatkiem nutelli <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach - takie naleśniki - to marzenie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super naleśniki :) Wyglądają bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile sztuk wychodzi z tego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie liczyłam,ale spokojnie starczy na 3,,może 4 osoby

      Usuń
  10. o boziu a ja zjadlam juz sniadanie a tutaj takie piekne i pyszne rzeczy sie dzieja!

    OdpowiedzUsuń
  11. są pyszne, ostatnio sobie zrobiłam na śniadanie i jadłam dwa dni pod rząd! chętnie jeszcze jutro bym zjadła ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile placuszków mniej więcej wychodzi ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie miałam czasu,żeby je liczyć,ledwo usmażone i zaraz znikają.Spokojnie 3 osoby się najedzą

      Usuń
  13. Jejku teraz to narobiłaś ochoty :)
    Obserwuje bo naprawdę masz super bloga . :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Robie je juz od dawna i je uwielbiam :* :*
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajadam się zazwyczaj tym w weekendy :D
    0lja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. aż mi ślinka cieknie! maaatko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te naleśniki z bitą Śmietana i borówkami. pychotka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają smakowicie, uwielbiam takie słodkości zajadać na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka