piątek, 2 stycznia 2015

Mój pierwszy, Piernik staropolski


Pierwszy post w Nowy Roku .Oby ten rok był lepszy od poprzedniego !
Gdzie spędzaliście tegorocznego Sylwestra? W tym roku postanowiłam zostać w domu,a coo.
Prawdę mówiąc nie miałam ochoty na imprezy.
Po świątecznych porządkach w lodówce,został mi kawałek piernika,i coś mi się wydaję ,że długo już nie uleży hah! 
Robiłam go pierwszy raz,miałam ochotę na taki piernik,,,prawdziwy piernik z powidłami i czekoladą.
Jak zawsze z pomocą przyszła mi Słodka Babeczka. Już sprawdziłam nie jeden jej przepis więc byłam pewna ,że nic nie może się nie udać.


Ciasto jest na dużą blachę,ja jednak użyłam mniejszej a z pozostałego ciasta zrobiłam pierniczki,które szybko znikły!


Może i nie były najpiękniejsze,ale za to smak wszystko wynagrodził :)

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka