piątek, 30 stycznia 2015

Banan w miodowej pierzynce

Ostatnio było na słodko i tym razem postawiłam na słodycz,lecz tym razem w zdrowszej wersji.
Banan w miodowej pierzynce otulony masłem orzechowym,płatkami owsianymi,siemieniem..mmmm <3
Takiego banana zaserwowałam na śniadanie,ale równie dobrze sprawdzi się np jako deser

Składniki:
  • 1 banan przekrojony na pół
  • 2 łyżki masła orzechowego
  • 1/2 łyżki miodu
  • 1 łyżka płatków owsianych lub otrębów
  • 1/2 łyżka siemienia lnianego
  • odrobina cynamonu
 
Banana obtaczamy w maśle orzechowym,po czym w płatkach/otrębach.
Przekładamy na talerz,posypujemy siemieniem i cynamonem.
Na koniec polewamy miodem.
Smacznego !


Niskokaloryczny styczeń

15 komentarzy :

  1. Połączenie wręcz idealne! Nic więcej nie potrzeba... no może tylko czekolady!
    Uwielbiamy połączenie banana z gorzką czekoladą i domowym masłem orzechowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! o tym nie pomyślałam ! czekolada będzie idealna :D

      Usuń
  2. Świetny przepis, nic tylko go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi cudownie, na pewno spróbuję zrobić ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkie i proste, a połączenie słodkiego banana z słonym masłem orzechowym musi być pyszne ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna "panierka" i nie wymaga smażenia jak inne popularne desery bananowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Banany to moje ulubione owoce, także już mam smaka na taki deser :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Banany, masło orzechowe i miód - ale pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zdrowe desery, zwłaszcza z bananami. Aż mi w brzuchu zaburczało na sam widok :-))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka