środa, 19 listopada 2014

Liebster Blog Award

'Huhuha huhuha nasza  zima zła' czyżby to już? Za oknami coraz zimniej,a i oglądając ostatnio newsy w kraju coraz więcej śniegu,niee,,jestem anty fanem zimy :P

Tak w ogóle ,słyszeliście o Liebster Blog Award? Właśnie zostałam nominowana przez ojejmamo
Ale co,ja nie dam rady? ja,nie dam rady? Pewnie,że dam radę :D Tak czy siak, dziękuję za nominację i pozdrawiam :)

“Nominacja do Liebster Award otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.”

A oto pytania:
  1. Ulubiony kolor? Niebieski
  2. Piosenka,która Ciebie opisuje? ojej,mm Angus&Julia Stone Chocolates&Cigarettes
  3. Miejsce na wymarzone wakacje? Turcja :)
  4. Jak mają na imię Twoje dzieci/dziecko? Maciej
  5. Ulubiona zupa? Ogórkowa
  6. Jak robisz ciasto na pierogi? Matko! haah ogólnie nie robię pierogów,przeważnie jestem sama w domu i mi się nie chcę :P
  7. Kim chciałaś być jak byłaś mała/mały? Archeologiem lol
  8. Ulubiona bajka w dzieciństwie? Chyba nie miałam takiej jednej, jedynej.Bardzo lubiłam smerfy
  9. Ulubiona książka? Pachnidło ,Patrick Suskind
  10. O której chodzisz spać? Około 11
  11. Telefon trzymasz przy lewym czy prawym uchu? Hahh dobre :D Nie wiem,chyba prawym czasem lewym :p
Czas na blogi,które nominuję :
  1. Gibonikowa mama 
  2. Ugotuj to sie uda 
  3. Pyszność 
  4. Dreamy World 
  5. Puffs Stuffs
  6. Moje przepisy
  7. Make it to the top
  8. Cztery kąty i pies piąty
  9. Something about everything
  10. Lifestyle by Karo
  11. Gotuję i piekę
To jeszcze nie wszystko, jeszcze pytania  :
1. Twoje największe marzenie ?
2. Ulubiona pora roku?
3.Twoje hobby?
4.Co daje Ci blogowanie?
5.Jaki jest Twój ulubiony film?
6.Szpilki czy trampki?
7.Twój największy sukces?
8.Pies czy kot?
9.Najlepsze miejsce na wakacje?
10.Co Cię najbardziej denerwuje?
11.Dlaczego postanowiłaś/postanowiłeś założyć bloga?

Taakk to chyba  tyle ^.^ Mam nadzieje,że nie pogniewacie się za te nominacje :)

5 komentarzy :

  1. ooo nominacja, juz byłam nominowana - odpowiem na Twoje pytania w najbliższym czasie, ale ja juz nie bede nominowała :)))
    wiecej http://stylzyciakaro.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-aword.html#more

    Pozdrawiam i dziekuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie jest mi bardzo miło, tez już byłam nominowana
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja trzecia nominacja :-) odpowiem na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka