czwartek, 25 września 2014

W poszukiwaniu jesieni

Jesień w pełni. Liście powoli zaczynają spadać z drzew,wieczory i poranki coraz zimniejsze,a i dzień krótszy. Jedyne za co lubię jesień to sezonowe owoce i warzywa,,śliwki,jabłka i moje ulubione orzechy.
Wczoraj wybrałam się na spacer po mojej małej pod lubelskiej miejscowości,,,

Jesień? Najwyraźniej nie dla każdego,u mnie w ogrodzie pełno poziomek :)


I spacer nad rzeką..


Dzikie kaczki. W mojej okolicy jest ich dość sporo,trudno do nich podejść zwłaszcza jeśli ma się ze sobą małego 'wariata' :) Nie jestem pewna ale chyba dwa lata temu zimą były nawet łabędzie :)

 

Wczoraj było pełno zabawy,a dzisiaj leżymy w łóżeczku. Wszystko przez jedną noc,ale byliśmy już u lekarza i mam nadzieje,że za kilka dnie będzie lepiej :)


Wracając do domu nie obyłoby się bez zbierania kasztanów:)


Teraz się kurujemy, w przyszłym tygodniu wybierzemy się do lasu po żołędzie i szyszki,,,iii będziemy tworzyć :)
Miłego popołudnia Wszystkim :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka