wtorek, 2 września 2014

Koniec laby!

Witam !
Troszkę mnie tu nie było, to już dwa miesiące !
Nie planowałam aż tak długiej przerwy,ale niestety tegoroczne wakacje były dość pracowite.. :)
Lato się praktycznie skończyło,pogoda jakoś nas nie dopieszcza,już tęsknie za słoneczkiem ;/
Dzieci poszły już do szkoły,a ostatnio będąc na zakupach zauważyłam na ulicach młodzież wracającą z rozpoczęcia roku szkolnego i pomyśleć,że jeszcze niedawno i ja byłam takim uczniem,,jak ten czas leci :o
Wraz z moim powrotem planuję,masę postów,przepisów. Nawet myślałam,w postach zamieszczać nie tylko przepisy ale i jakieś nowinki,powiedzmy co się dzieje w mojej okolicy,ciekawe miejsca w których byłam,restaurację itp.
Planuję również zmienić sam wygląd bloga,ale to wszystko w swoim czasie :)
Jak na razie podpowiem,że kolejny wpis będzie na słodko.:)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka