wtorek, 18 marca 2014

Chlebek razowy

Od pewnego czasu staram się odżywiać zdrowo...Zaczęłam jeść więcej owoców,staram się nie używać mąki,tłustych mięs,słodycze..a także co się z tym wiąże więcej ruchu :) i powiem,że dobrze mi z tym. W związku z tym,postanowiłam upiec domowy chlebek,to był mój pierwszy w życiu chleb. Przepis pochodzi z bloga : http://poproszedokladke.wordpress.com/2014/01/06/chleb-razowy-ze-slonecznikiem/. Użyłam większej foremki, niestety miałam tylko taką, co nie zmienia faktu,że chleb wyszedł przepyszny :) Wybieram się na zakupy po nową foremkę,,,a przy okazji muszę kupić trochę maku,,,bo już za nie długo Cebularze ;)



2 komentarze :

  1. Wygląda pysznie! Świetnie Ci wyszedł! :-) No i Twoje postanowienia iście wiosenne, życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka